Šk. rok 2020/21
Metodika pro distanční vzdělávání:
Smernice distancni vzdelavani_022021
Aktuální úprava výstupů pro školní rok 2020/21
realizace témat po ročnících:
Tabulka realizace temat 1 rocnik docx
Tabulka realizace temat 2 rocnik docx
Tabulka realizace temat 3 rocnik docx
Tabulka -realizace témat_2019_2020_4ab
Tabulka realizace temat 5 rocnik Word
Tabulka realizace temat 6 rocnik docx
Tabulka realizace temat 6 rocnik docx
Tabulka realizace temat 7 rocnik docx
Tabulka realizace temat 7 rocnik docx
Tabulka realizace temat 8 rocnik docx
Tabulka realizace temat 8 rocnik docx
Od 1.9. 2007 učíme podle našeho školního vzdělávacího projektu. Filozofie tvorby projektu vycházela ze zásad projektu škol podporujících zdraví, Step by Step a projektového učení. Náš program dělíme do níže uvedených oblastí.
- oblast – seznámení se školou Charakteristika školy
- oblast – zásady tvorby ŠVP CharakteristikaSVP
- oblast – vzdělávací strategie, styly učení Výchovné a vzdělávací strategie školy
- Počet hodin pro jednotlivé předměty Učební-plán
- Vzdělávací obsah předmětů Učební osnovy
- Plnění výstupů formou projektů Projekty
- Hodnocení Evaluace vzdělávacího programu
Od 1.9.2016 budeme učit poprvé v naší škole přípravnou třídu. V následujících odkazech je přístupný její školní vzdělávací program.
- Charakteristika vzdělávacího programu Charakteristika vzdělávacího programu
- Podmínky vzdělávání Podmínky vzdělávání
- Organizace vzdělávání Organizace vzdělávání
- Vzdělávací obsah Vzdělávací obsah
- Evaluační systém Evaluační systém