ŠVP Janské Lázně 2017

Janské Lázně

542 25

Pá 26.5.

V pořádku jsme dorazili do cíle. Cesta proběhla úplně bez problémů. Kufry, batohy a další tašky jsme nastěhovali do pokojů a rychle vyrazili na večeři (vepřové na paprice s těstovinami).  Pozorně jsme si všichni vyslechli poučení o bezpečném chování na ŠVP a hned po něm zamířili do pokojů na vybalování. Po krátkém pobytu vevnitř míříme na procházku za sluníčkem. Až dorazíme nazpátek, čeká nás dovybalení, pohádka na dobrou noc a zasloužený spánek 🙂

So 27.5.

Ráno nás přivítalo horské sluníčko a my s chutí vyrazili po ranní hygieně na snídani. Švédské stoly rychle lehly pod náporem hladovců. Po úklidu jsme nelenili a oprášili naše vědomosti v místní učebně. Aby nám opět chutnalo, tak jsme ještě před obědem vyzkoušeli naše hřiště a po míčových hrách jsme se už těšili na obídek (vývar s hráškem a kuřecí stehno s brambory). Většina uvítala i odpolední klid, protože po něm jsme zamířili do místního lesa, kde nás čekalo spoustu soutěží, ať ve družstvech nebo i po jednotlivcích. K večeři nás nalákala vůně Hamburská pečeně s knedlíkem. Abychom nezapomněli na to, co jsme zde prožili, tak jsme na přípravě na vyučování poprvé provětrali naši kroniku. A protože nám stále přeje počasí, tak jsme se ještě unavili před večerem na hřišti. No a tak nebylo divu, že nás večerní pohádka úplně uspala a všichni jsme spali krásně až do rána.

Ne 28.5.

Dnes nás opět vytáhlo z postele sluníčko a úplně vymetená obloha. Posilnili jsme se skvělou „švédskou“snídaní a s chutí jsme počítali a plnili úkoly v českém jazyce. Před obědem ( kuřecí řízek, bram.kaše, zeleninový vývar) jsme se slunili na místním hřišti. Museli jsme si po jídle odpočinou a nabrat sílu na další výlety po okolí. Navštívili jsme Modrokamennou boudu a vodopády. Druhá skupina byla v lese, kde soutěžila a stavěla domečky. Celí nedočkaví jsme  vzali útokem jídelnu a nasoukali jsme do sebe špagety. Moc se povedly, někteří si i dvakrát přidali. Večer jsme měli promítání pohádky. Spokojení a unavení jsme se rádi přitulili v posteli k polštáři.

Po 29.5.

Počasí nám náramně přeje. Sluníčko nás pošimralo a vytáhlo na snídani(švédské stoly). Dopoledne jsme se věnovali duševní potravě a v malé míře i sportu. K obědu jsme měli hráškovou polévku a rizoto s vepřovým masem. Chvilku jsme se natáhli na pokoji a odpočívali jsme. Odpoledne jsme byli na Zlaté vyhlídce a druhá skupina navštívila Modrokamennou boudu. Po cestě vždy hrajeme zajímavé a napínavé hry. Moc se nám tu líbí. K večeři do dálky voněl moravský vrabec, špenát a bram.knedlíky. Museli jsme trochu odpočívat, protože večer byla diskotéka a my se vlnili jako užovky. Vlažná sprcha bodla a my zamířili do svých postýlek. Všichni jsou zdraví, veselí a spokojení.

V úterý vyrážíme na celodenní výlet do Pece pod Sněžkou.

Út 30.5.

Už se stalo zvykem, že nás probouzí krásně počasí. A nejinak tomu bylo i dnes. Hned po ránu jsme nabili energii u švédských stolů a plni elánu jsme vyrazili k lanovce. Po chvíli čekání jsme obsadili kabinky (někteří trochu se strachem, protože jeli poprvé) a zamířili jsme vzhůru až na Černou horu. S pevnou půdou pod nohama jsme došli až k Černé boudě, kde jsme obdivovali nádherné výhledy na Sněžku a poslední zbytky sněhu. Prohlédli jsme si rašeliniště a poobědvali na Kolínské boudě. Po dobití baterek jsme pokračovali do Pece pod Sněžkou, kde jsme utratili poslední zbytky peněz. Spokojení, šťastní a usměvaví jsme nastoupili do autobusu, který nás odvezl zpět do Janských Lázní. Po krátkém odpočinku jsme povečeřeli (holandský řízek s bramborovou kaší) a napsali jsme si kroniku. Na sklonku dne jsme si zazpívali s kytarou. Následovala večerní hygiena, pohádka a teď už sladce spíme.

St  31.5.

Krásné slunečné počasí se nás drží a tak se nám vstávalo veseleji. K snídani byl opět švédský stůl. Dnes jsme se naposledy učili a procvičovali naše vědomosti. K obědu byla gulášová polévka a buchtičky se šodó. Byla do dobrota a někteří z nás se šli opakovaně podívat na pana kuchaře. Po poledním klidu jsme vyrazili do Janských Lázní na kolonádu a do vyhlášené cukrárny. Naše postavičky můžete shlédnout na webkameře – 1.A čas 15,00 – 15,20 hod. a 1.B – 15,20 – 15,30 hod. Lze si to zpětně vyvolat. Připravili jsme si dřevo na táborák, kde jsme si zazpívali a opekli buřtíky. Večer jsme si udělali malé kino a po setmění byla noční bojovku. Všichni se z lesa vrátili a někteří se smáli.

Čt  1.6.

Blankytně modré nebe a zlaté slunce nás přivítalo do nového dne. Posledního celého dne na horách. K snídani jsme si každý vybral to, na co měl chuť. Dnes byl Mezinárodní den dětí a tak jsme se neučili, ale sportovali a soutěžili mezi sebou. Hráli jsme týmové hry. K obědu jsme měli čočkovou polévku a kuřecí soté s rýží. Po jídle jsme chvilku odpočívali a pak jsme dostali ceny za různé soutěže. Po poledním klidu jsme si začali balit své věci. Jo jo a kde je všechny máme? No někdo to má lehké, protože má své věci podepsané. Balení bylo tak rychlé, že jsme stačili ještě procházku do Svobody n/Ú, dostavět domečky a pohrát si. K večeři byla vepřová kýta s bramborem. Chvilku jsme si odpočinuli a ještě se rozvlnili v bocích a rytmu disco hudby. Vysprchovat, vyčistit zuby a hupky šupky do postele. Zítra se všichni uvidíme v Praze. Předpokládaný příjezd 11,30 – 12,00 hod.