Vítejte na stránkách třídy 4.A 🙂
Třídní učitelka:
- Bc. Kristýna Englická
- e-mailová adresa: EnglickaK@zsnalise.cz
13.1.2021 – Domácí úkol – Matematika:
Vypracovaný úkol prosím zašlete na mou emailovou adresu nebo na whatsapp do zítřka 14.1.
Čtenářský deník:
- do 25.1.2021 prosím o zaslání zprácavání první přečtené knihy na můj e-mail – englickak@zsnalise.cz
- název knihy, jméno autora, hlavní postavy a jejich charakteristika, děj knihy, vlastní názor – co se vám líbilo a co naopak nelíbilo (můžete nakreslit i obrázek)
- pište psace! 🙂 – max. A4
Český jazyk a matematika:
- připravte si pracovní sešity č. 2
Doučování:
- v případě zájmu je možné předem domluvit doučování zde ve škole (před nebo po on-line výuce) – po telefonické domluvě 🙂
OD 4.1. OPĚT DISTANČNÍ VÝUKA!
Podobně jako na podzim budeme kombinovat samostatnou práci s on-line výukou přes aplikaci Teams.
OBĚDY: Nezapomeňte prosím dětem odhlásit obědy, pokud nemáte zájem, aby si je děti chodily do školní jídelny vyzvedávat.
Rozvrh On-line výuky:
Pondělí 11.1.2021
9:30 – 10:30 – Čjs
Úterý 12.1:2021
9:00 – 11:00 – Český jazyk
Středa 13.1.2021
9:00 – 11:00 – Matematika
Čtvrtek 14.1.2021
Anglický jazyk – CELÁ TŘÍDA – 8:55 – 9:40
Práce od 14. 1. 2021 do 21. 1. 2021:
PS strana 24/ cvičení 1, strana 25 celá
Hotová cvičení mi prosím pošlete ke kontrole na smejkalova@zsnalise.cz
Pátek 15.1.2021
9:00 – 11:00 – Čjs
Plán třídního učitele
Třída 4.A
Třídní učitelka: Bc. Kristýna Englická
Školní rok
Charakteristika třídy:
Do třídy chodí 22 žáků
Třída je celkově prospěchově průměrná, bez vážnějších výchovných problémů.
Žáci se vzdělávají podle ŠVP Stavíme mosty 79-01-C/01
Strategie rozvoje kompetencí
V průběhu třetího školního roku budeme klíčové kompetence vytyčené v ročníku druhém dále rozvíjet a prohlubovat. Současně soustředíme pozornost na jejich rozšíření o kompetence vedoucí k větší samostatnosti, nezávislosti a schopnosti orientace v různých situacích a k sebevyjádření. Na osvojení kompetencí ve všech oblastech budeme pracovat jak výběrem rozmanitých forem a metod vyučování, tak i účastí na vzdělávacích a kulturních programech mimo školu.
Vycházky, exkurze, výstavy, výlety se budou uskutečňovat v souladu s cíli učebních plánů 3. ročníku (viz. plán akcí).
Kompetence k učení: vyhledávání a třídění informací z různých zdrojů, poznávání smyslu a cíle učení, plán vlastního učení, posuzování vlastního pokroku, individuální prožívání uměleckých děl
Kompetence k řešení problémů: rozpoznání problému, využití získaných vědomostí při hledání nejrůznějších cest k řešení problému, promýšlení a plánování způsobu řešení, výběr způsobu řešení a obhájení svého rozhodnutí
Kompetence komunikativní: srozumitelné vyjádření vlastních myšlenek a názorů v logickém sledu, kultivované a slušné vyjadřování, naslouchání druhým, kladení otázek a formulace odpovědí k tématu, porozumění textu
Kompetence sociální a personální: chápání potřeby spolupracovat, spolupráce ve dvojicích a ve skupině, spoluvytváření příjemné atmosféry ve třídě, ohleduplnost a úcta k ostatním, ocenění zkušeností a dovedností druhých, vytváření pozitivní představy o sobě samém, směřující k sebedůvěře a sebeúctě
Kompetence občanské: respektování druhých, multikulturní výchova – poznávání kultury ostatních národů, chápání vlastních práv a povinností ve škole i mimo ni, zodpovědné chování v situacích ohrožujících zdraví, smysl pro kulturu, pozitivní postoj k umění
Kompetence pracovní: dodržování vymezených pravidel, ocenění práce dospělých